KöşeBaşı

Cuma, Ocak 26, 2007

Sobeee :)

Duydum ki Lebron'cum beni sobelemiş :)
Zaten blogumu güncellemeye başlamanın vakti gelmişti de geçiyordu ..
Artık sürekli günceliz ve güncel kalacağız :)
Sobelenmenin cezasını yazacağım 5 özelliğimle -kimsenin bilmediği- çekiyorum.

1-BİŞEYİ ANLATIRKEN KARŞI TARAFIN YANLIŞ ANLAMA OLASILIĞININ BENİ GERMESİ Bİ YANA
2-BANA ANLATILANI DİNLİYOMUŞ GİBİ GÖRÜNME TEBESSÜMÜ
3-KENDİMİ ANLATMAKLA UĞRAŞAMAM BİRAZ SEN BENİ TANIMAYI DENE TARZI
4-HER NE OLURSA OLSUN UMUTLA HAYATA BAKMAYI
5-DOSTLARIMIN ÇOK DEĞERLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜMDE YAŞIYORUM DEMEK GÜZEL BEA..

Bide bişe sorcam .. Ben kimseyi sobelemesem sonsuza kadar Ebe olarak kalsam ?? :)

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

ollurr sen ebe olmayı çok sevion herhalde :)

5:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Google