KöşeBaşı

Çarşamba, Şubat 14, 2007

Aşık OLDUM !

GÜN BU GÜNMÜŞ..
Aşk bi denge oyunu..terazi biraz şaşırınca sonunda acı oluyo..o da iyi olmuyo..veren ve alan taraf var.herşeyi alan değil herşeyi olanı arıyorum belki..güne inanmak istemediğimi vurgulamak istiyorum ama kendi kendimizi kandırmak ta hoşuma gitmiyo değil hani..İNANDIĞIMI BEKLİYORUM GEL ARTIK HASRETİNE DAYANAMIYORUM..



Bugün aşık oldum, bir hoşum bir hoşum
Ona ilk bakışta, ilk görüş de aşık oldum
Ne güzel bir gün, ne güzel bir an
Aşık oldum, aşık oldum, aşığım
Seni seviyorum ah, söyle söyle söyle
Seni seviyorum ah, dinle dinle dinle
Ne kadar güzel, ne kadar yüce
Aşık oldum, aşık oldum, aşığım
Bugün aşık oldum, bir hoşum bir hoşum
Bana bir şey oldu sarhoşum sarhoşum
Ne güzel bir gün, ne güzel bir an
Aşık oldum, aşık oldum, aşığım
Seni seviyorum ah, söyle söyle söyle
Seni seviyorum ah, dinle dinle dinle
Ne güzel bir gün, ne güzel bir an
Aşık oldum, aşık oldum, aşığım
Ne kadar güzel, ne kadar yüce
Aşık oldum, aşık oldum, aşığım
Aşık oldum, aşık oldum, aşığım!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Comments:

Blogger Burcu Karadaş said...

bi de bugün dinlediğim şarkı da adam:"I can!t take my eyes on you" diodu..sağlam laf usta! ;)

ben onu bilir onu sölerim:D

10:53 ÖÖ  
Blogger blacklebron said...

vay kardeşim aşıq da olurmuşşş (((:

12:19 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Google