KöşeBaşı

Cuma, Şubat 23, 2007

Meğer ...

Ben ne çok hata yapmışım meğer
Gözüm kapalı bakmışım meğer
Yıllar geçmiş ben saymışım meğer
Dostum sanıp aldanmışım meğer
---
Yıllarca sürer sanmışım meğer
Boşa kalbimi açmışım meğer
Vakit kaybıydı diyemem ama
Sen hiç dostum olmamışsın meğer
---
Olsun varsın pişman değilim
Biraz üzüldüm hepsi bu
---
Ağlamam artık gidenlere
Ağlamam artık bitenlere
Ağlamam artık üzenlere ihanet edenlere
---
Ben ne çok hata yapmışım meğer
Seni yokken var saymışım meğer
Yollar gitmiş ben kalmışım meğer
Aşkım deyip hapsolmuşum meğer
---
Bir ömür sürer sanmışım meğer
Ben boşa kürek çekmişim meğer
Vakit kaybıydı diyemem ama
Senden çoktan vazgeçmişim meğer

Konuşulcak çok fazla bişey yok sanırım.Candanın ağzına sağlık demekten başka bişey söyleyemeyeceğim.Paylaşmak istedim sadece..Duygularımı pek fazla yansıtmaktan hoşlanmadığımı sanıyordum Onda da yanılmışım MEĞER..DOST BİLDİKLERİME..

1 Comments:

Blogger blacklebron said...

sen ne yakışıklıymışsın MEĞER ..
saçın kesilince gözünün güzelliği çıktı yafruuu ((:

1:25 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Google